Uiteraard kan je nog veel meer vragen over websites, webshops en online marketing. Maar hieronder bundelen we voor jou al even de populairste vragen. Zo kan je meteen verder. Heb je een andere vraag? Contacteer ons en we helpen je graag!
Wil je een blogbericht maken in Wordpress? Voor je SEO-optimalisatie is dat alleszins een goede zet! Regelmatig interessante content posten voor jouw doelgroep zorgt voor een betere vindbaarheid in Google. Google houdt van een nieuwe content en hoe meer bezoekers er op jouw site komen hoe hoger je ranking zal worden.
Zo kan je een blogbericht maken in Wordpress
Ga in de linkerkolom van Wordpress naar Berichten en klik op Nieuw bericht. Een blogbericht maken gaat eigenlijk op dezelfde manier als het aanmaken van een pagina.
Je kan je bericht onder een bepaalde categorie hangen of er tags aan toewijzen. Deze maak je ook aan via Berichten > Categorieën of Tags. Op deze manier orden je berichten. De bezoeker kan dan makkelijk berichten terugvinden van een bepaald onderwerp. Je kan bijvoorbeeld een categorie “Online Marketing” maken. Met daaronder verschillende tags zoals Google Ads, Social Media, …
Waar worden je blogberichten getoond?
Je kan instellen op welke pagina je de blogberichten wil tonen. Hiervoor ga je naar Instellingen > Lezen en kies je de pagina.
Vervolgens kun je nog instellen hoeveel berichten je per pagina wil tonen. Ook kun je kiezen of je de volledige tekst van het bericht wil tonen. Ook kun je kiezen of je de volledige tekst van het bericht wil tonen op de pagina met recente berichten of enkel een samenvatting.
Ten slotte zie je nog de instelling voor zoekmachine zichtbaarheid, met de optie zoekmachines te blokkeren. Als je hier een vinkje plaatst voeg je een “no index, no follow” metatag toe op iedere pagina. Daardoor neemt Google je website niet op. Het spreekt voor zich dat je dit hokje niet aanvinkt, je wilt immers dat Google je website wel kan vinden. Deze functie is vooral bedoeld voor websites die nog in ontwikkeling zijn.
De Lees meer button
Op de blogpagina wordt normaal slechts een klein stukje van het bericht weergegeven. Als je op de titel van het bericht klikt ga je verder naar het volgende bericht. In een aantal thema’s staat ook een “lees meer” linkje onder dit stukje.
Je kunt zelf bepalen hoe lang het stukje op de verzamelpagina moet zijn met de knop “meer lezen tag invoegen” Deze knop vind je in de werkbalk.
De werking van deze knop is heel eenvoudig. Klik met de muis direct na de plaats waarna je de tekst wilt afkappen en klik vervolgens op deze knop. Er komt dan automatisch een lijn in het bericht te staan om aan te geven waar de tekst beëndigd wordt.
Een nieuwe pagina aanmaken in Wordpress is niet moeilijk. Wordpress is heel eenvoudig te beheren en dat is maar één van de vele voordelen. We leggen je stap voor stap uit hoe je een nieuwe pagina kan aanmaken. Dit kan op 3 manieren.
Manier 1
In Wordpress admin zie je in de linkerkolom pagina’s staan. Je kan op pagina klikken. Dan krijg je een overzicht van al je pagina’s op je website.
Helemaal bovenaan zie je een button ‘Nieuwe pagina’. Klik erop om de nieuwe pagina aan te maken in Wordpress.
Manier 2
Je kan via de linkerkolom en de tab pagina ook meteen op ‘Nieuwe pagina toevoegen’ klikken.
Manier 3
Of je kan een bestaande pagina dupliceren en dan aanpassen. Dit is handig als je dezelfde lay-out wil gebruiken. Je hoeft dan de pagina niet van nul op te bouwen.
Hiervoor ga je terug naar het overzicht van de pagina’s. Ga met je muis over de pagina die je wil kopiëren. Dan verschijnen de verschillende opties. Klik op dupliceer.
Je hebt nu een nieuwe pagina aangemaakt in Wordpress. Je kan deze beginnen aanpassen. Hoe je de lay-out aanpast, hangt af van welke page builder er gebruikt wordt. Maak je geen gebruik van een page builder, dan kan je de volgende elementen toevoegen.
1.De titel
Je begint met het kiezen van een goede titel. Die kan je eenvoudig invoeren door in het titelvak te klikken. De titel wordt in het algemeen in een groter lettertype bovenaan de pagina weergegeven op je website.
Onder het titelvak zie je de tekst “permalink“. Dat is het directe adres van de betreffende pagina. Bovendien is dit adres van belang voor je vindbaarheid in Google. Verwerk dus het belangrijkste zoekwoord van de pagina in deze URL. Er wordt automatisch een permalink aangemaakt op basis van je titel. Je kan deze wijzigen. Het is belangrijk dat je deze zo eenvoudig mogelijk houdt voor Google en andere zoekmachines. Hier kan je alvast meer lezen over permalinks.
2.Afbeeldingen toevoegen
Onder de permalink zie je de tekst “media toevoegen“. Via deze link kun je afbeeldingen en video’s op de pagina toevoegen.
Rechts naast de tekst “media toevoegen” zie je twee tabbladen: ‘visueel‘ en ‘tekst‘. Het tabblad ’tekst’ is voor wanneer je HTML code wil gebruiken. Het tabblad ‘visueel’ is de gewone Word-weergave. Als je in dit tabblad teksten typt en deze bijvoorbeeld een andere kleur geeft of schuin zet, wordt dit ook zo op je website weergegeven.
3. De werkbalk in de WordPress tekst editor
Je tekst aanpassen kan heel gemakkelijk met de werkbalk die je bovenaan het tekstvak ziet. Deze ken je ongetwijfeld ook uit Word of een andere tekstverwerker. Op de eerste knop van de bovenste rij vind je een selectieveld met de tekst “paragraaf” (of “alinea”).
Als je daarop klikt zie je nog meer mogelijkheden. Als je een tekst selecteert kun je altijd een van deze mogelijkheden kiezen. Gebruik voor gewone tekst altijd ‘paragraaf’ of ‘alinea’, voor de hoofdtitel ‘Koptekst 1’ (H1), voor de belangrijkste tussenkopjes gebruik je ‘koptekst 2’, voor iets minder belangrijke tussenkopjes gebruik je ‘koptekst 3’ en voor de minst belangrijke tussenkopjes ‘koptekst 4’. Als je dat consequent doet heb je al een goede basis voor je SEO!
4. Pagina bewaren of publiceren
Eens je klaar bent kan je de pagina publiceren of opslaan als concept en later publiceren.
Een product aanmaken in WooCommerce is heel eenvoudig. WooCommerce is erg populair onder andere omdat het zo een gebruiksvriendelijk platform is. Als je zelf producten kan aanmaken, kan je je webshop altijd snel up-to-date houden.
Zo doe je het!
Ga naar Producten > Nieuw toevoegen.
Begin met het geven van een naam aan je product. Hou hierbij rekening met SEO. Dit wil zeggen dat je best geen codes of afkortingen gebruikt. Je kiest voor een relevante naam zoals ‘jurk bloemenprint’ en eventueel het merk.
Uiteraard is de productomschrijving belangrijk. Ook hier hou je rekening met SEO. Zorg ervoor dat belangrijke keywords terugkomen, zonder hierin te overdrijven. De bedoeling is dat je klant de juiste informatie krijgt over het product. Je overtuigt hier de klant om het product te kopen.
Daarna kan je alle specificaties invullen.
De belangrijkste tabjes zijn hier uiteraard de prijs, de voorraad en de eigenschappen.
Prijs: Je kan de originele prijs ingeven, maar ook een actieprijs. Hierbij kan je de periode kiezen: interessant wanneer je tijdelijk een korting geeft.
Voorraad: Dit is belangrijk wanneer je een beperkte voorraad hebt. Je kan aangeven dat klanten het product niet meer kunnen bestellen van zodra het uitverkocht is.
Eigenschappen: Korte informatie over je product die meestal getoond wordt in de front end onder een tabje extra informatie. Bijvoorbeeld afmetingen, kleur, …
Een variabel product aanmaken in WooCommerce
Wanneer een product beschikbaar is in verschillende maten en kleuren, kan je een variabel product aanmaken.
Bovenaan bij productgegevens kies je dan voor Variabel product.
Hoe je eigenschappen en variaties aanmaakt, lees je hier.
Helemaal onderaan de pagina, kan je nog een korte productomschrijving schrijven. Deze wordt meestal meteen onder de producttitel getoond.
Links kan je een uitgelichte afbeelding toevoegen voor je product en nog extra afbeeldingen toevoegen. Hoe meer informatie je klant krijgt over het product en hoe duidelijker jouw product eruitziet, hoe beter!
Je kan zelf heel eenvoudig een productcategorie aanmaken in WooCommerce. Door het aanmaken van categorieën, kan je producten ordenen. Op die manier kunnen klanten gemakkelijker terugvinden wat ze zoeken.
Ga naar Producten > Categorieën. Hier kan je de categorie aanmaken.
Wat moet je invullen bij het aanmaken van een productcategorie?
Naam: De naam van de categorie
Slug: Dit is de URL en dus de link naar de categorie
Beschrijving: Hier kan je een beschrijving invullen van de categorie. Niet alle thema’s geven deze beschrijving weer.
Weergavetype: Je kan kiezen wat je toont op de categoriepagina. Standaard is meestal de beste keuze.
Thumbnail: Als je dat wenst kan je een afbeelding toevoegen. De afbeelding wordt gebruikt als je bijvoorbeeld enkel de (sub)categorieën wilt weergeven op een pagina. Het is afhankelijk van het thema of deze afbeelding ook op de categoriepagina wordt getoond.
Klik op nieuwe productcategorie toevoegen als je alles hebt ingevuld.
Je hebt nu een productcategorie toegevoegd aan je WooCommerce webshop. Wanneer je nu producten aanmaakt, kan je een categorie selecteren. Het is ook mogelijk om categorieën toe te voegen aan je menu.
Beide handleidingen vind je hier:
Categorieën toevoegen aan menu.
Producten aanmaken in WooCommerce.
Eigenschappen aanmaken in WooCommerce is nuttig omdat deze eigenschappen extra informatie geven over je product. Je kan deze eigenschappen ook gaan gebruiken als variaties. Dit is wanneer je bijvoorbeeld een artikel verkoopt in verschillende maten. Per variatie kan je een prijs instellen.
We leggen hier uit hoe je eigenschappen kan aanmaken.
Eigenschappen aanmaken in WooCommerce is vrij eenvoudig. Je gaat hiervoor naar Producten > Eigenschappen
Vul de naam in voor de eigenschap. Hou er rekening mee dat deze getoond wordt in de front end. Een relevante naam is dus belangrijk.
Eens de eigenschap is aangemaakt, kan je verschillende opties of termen toevoegen. De eigenschap verschijnt links van zodra je op ‘Eigenschap toevoegen’ hebt geklikt. Klik dan op bewerken bij de eigenschap en voeg de verschillende termen toe.
Nu kan je deze eigenschappen toevoegen aan een product.
Ga bij Product naar Eigenschappen en kies welke eigenschap je wil toevoegen. Dan kan je ook kiezen welke termen je wil tonen.
Wanneer je product eigenschappen heeft, kunnen ook die gebruikt worden als variaties.
Als je kiest voor variabel product, krijg je een extra tabje variaties.
Je product moet een prijs per variatie hebben of de variatie wordt niet getoond.
Klap het pijltje naast de variatie open en vul de prijs in. Doe dit voor elke variatie.
Hier lees je meer over producten aanmaken in WooCommerce.
Wanneer je een nieuwe pagina aanmaakt, wordt er automatisch een permalink gegenereerd. Je kan deze permalinks aanpassen in Wordpress. De permalink is de URL van jouw pagina. Deze wordt onder andere gevormd door de titel van de pagina. Dit noemen we de slug. Wanneer je niet tevreden bent over de gegenereerde permalink of je wijzigt de titel van je pagina, kan je deze slug bewerken.
Als je permalinks wil aanpassen in Wordpress, klik je op de knop bewerken. Doe dit bij voorkeur alleen als je de pagina net hebt aangemaakt. Als de pagina al een tijdje online stond en je wijzigt de link, dan voorzie je best een redirect. Anders stuur je bezoekers naar een pagina die niet meer bestaat. Zo verlies je verkeer naar je website. Je kan in Wordpress met een tool werken om je “broken links” in de gaten te houden.
Maak je permalink zo eenvoudig mogelijk
Goede of “mooie” permalinks zijn zowel voor de gebruikerservaring als voor SEO belangrijk. Via de instellingen > permalinks kan je voor SEO vriendelijke url’s kiezen die bijvoorbeeld bestaan uit de titel. Zorg er gewoon voor dat zoekmachines en de gebruiker weten waarover jouw pagina of bericht gaat.
Wil je met meerdere personen een Wordpress website beheren? Dan is het handig om voor iedereen een aparte login aan te maken. Dit is veiliger en je kan zien wie wat wijzigde aan de site.
Zo voeg je een nieuwe gebruiker toe in Wordpress
Alleen een beheerder kan een nieuwe gebruiker toevoegen in Wordpress of bestaande gebruikers bewerken.
Dat doe je als volgt:
Klik in het WordPress admin menu op Gebruikers > Nieuwe toevoegen
Vul vervolgens de verplichte velden in en bepaal welke rol de nieuwe gebruiker krijgt.
De verschillende rollen binnen WordPress
Beheerder (Administrator)
De beheerder heeft de meeste rechten. Hij of zij kan alle berichten, pagina’s en media bewerken en kan bovendien alle instellingen in het Wordpress admin menu wijzigen. Zo kan de beheerder nieuwe gebruikers aanmaken en hun rol of wachtwoord wijzigen, plug-ins installeren of verwijderen, een ander theme installeren enzovoorts.
Redacteur (Editor)
De redacteur kan alle berichten en pagina’s op de website plaatsen en aanpassen. Ook berichten en pagina’s die door iemand anders geschreven zijn. Daarnaast kan de redacteur alle media en reacties beheren.
De redacteur heeft geen toegang tot instellingen, plug-ins, widgets enzovoorts.
Redacteur is dus de ideale rol voor iemand die de content op je site beheert maar zich niet bezighoudt met updates, plug-ins of andere technische zaken.
Auteur (Author)
Een auteur kan alleen berichten plaatsen (dus geen pagina’s). Deze persoon kan ook alleen eigen berichten aanpassen, en dus niet de berichten van anderen.
Een auteur kan afbeeldingen of andere media toevoegen aan een bericht, maar kan geen afbeeldingen of andere media bewerken of verwijderen uit de mediabibliotheek. Ook reacties kunnen niet bewerkt of verwijderd worden door een auteur.
Auteur is een prima rol voor de persoon die nieuwsberichten plaatst of voor vaste gastbloggers.
Schrijver (Contributor)
Een schrijver kan berichten schrijven, maar die zelf niet publiceren. In plaats van de knop “publiceren” staat er bij iemand met de rol van schrijver “inzenden voor beoordeling”. Iemand met de rol van redacteur of beheerder moet het bericht vervolgens goedkeuren voordat het gepubliceerd wordt.
De schrijversrol werkt prima als je een website hebt waar iedereen iets op kan schrijven, bijvoorbeeld een artikelsite of een site met veel eenmalige gastbloggers. Er is echter wel een nadeel bij deze rol: een schrijver kan zelf geen foto’s toevoegen.
Abonnee (Subscriber)
Een abonnee kan hetzelfde als een normale bezoeker, artikelen en berichten lezen en eventueel een reactie plaatsen dus. Een abonnee kan zelf dus geen berichten plaatsen of aanpassen.
Het voordeel van abonnees is dat je hen wel persoonlijk kan begroeten als ze ingelogd zijn. Ze kunnen ook een reactie plaatsen zonder alle gegevens aan te vullen.
Een productcategorie toevoegen aan je menu is erg nuttig. Je klanten zien dan meteen een duidelijk overzicht van je aanbod. Bovendien kunnen ze snel navigeren naar hun favoriete producten. In WooCommerce is dit heel eenvoudig. Hiervoor moet je eerst de categorie aanmaken. Je leest hier hoe je een categorie aanmaakt.
Een productcategorie toevoegen aan menu doe je zo:
Ga naar Weergave > Menu
Links zie je de productcategorieën staan. Zie je dat niet? Dan kan je dit zichtbaar maken. Dit doe je door helemaal rechts bovenaan de pagina op Scherminstellingen te klikken.
Vervolgens vink je productcategorieën aan.
Vink nu de categorie naar keuze aan en klik dan op Aan menu toevoegen.
Je kan de categorie op de juiste plaats zetten door het balkje vast te nemen en te verslepen.
Meerdere gebruikers toevoegen en beheren in Magento 2? Dat kan! Wanneer je webshop wordt opgezet, wordt een standaard beheerdersaccount aangemaakt. We raden aan om meerdere gebruikers aan te maken. Wanneer je je inloggegevens vergeet of deze om een of andere manier niet meer geldig zijn, kan een andere gebruiker jou opnieuw toegang geven.
Gebruikers rollen
Je kan voor iedereen die toegang nodig heeft een afzonderlijke gebruikersaccount aanmaken. De toegang kan beperkt worden. Om dit te doen, maak je eerst een rol aan. Vervolgens wijs je die toe aan een specifieke gebruiker. Admin gebruikers kunnen bijvoorbeeld enkel gegevens zien en wijzigen die aan hun rol gekoppeld zijn, maar ze kunnen geen wijzigingen aanbrengen in de algemene instellingen. Ook is het mogelijk om iemand tijdelijk toestemming te geven.
Rollen aanmaken
Bepaal de rol
1. Via de Admin sidebar > System > Permissions > User Roles
2. Klik rechtsboven op ADD NEW ROLE
Voeg de naam van de rol toe
1. Kies een naam bij Role Information
2. Vul je eigen paswoord in bij Current User Identity Verification
Toegang bepalen
Bij role resources > custom kan je bepalen waar deze rol toegang tot heeft.
Let erop dat wanneer je iemand beperkte toegang wil geven, je zeker “Permissions” uitzet.
Klik op Save Role om te bewaren.
Nieuwe gebruiker aanmaken
1. Via de Admin sidebar > System > Permissions > All users.
2. Klik rechtsboven op ADD NEW USER. Kies een gemakkelijk te onthouden gebruikersnaam en vul alle gegevens in. Geef een vervaldatum in wanneer je iemand tijdelijk toegang wil geven.
Ook hier moet je onderaan je eigen wachtwoord ingeven.
Rol toewijzen aan een gebruiker
Ga naar User Role en selecteer een van de rollen die je hebt aangemaakt.
Klik rechtsboven op Save User om te bewaren.
Nuttige info over gebruikers beheren in Magento 2
-> Gebruiker is wachtwoord vergeten
Ga naar System > Permissions > All users en open de gebruikersaccount
Kies een nieuw paswoord.
-> Gebruiker is locked
Dit kan gebeuren wanneer een gebruiker meerdere malen verkeerde inloggegevens gebruikte.
Ga naar System > Permissions > Locked users
Selecteer de gebruiker, kies links bovenaan unlock en submit.
Heb je hulp nodig bij het beheren van je gebruikers in Magento 2? Neem dan zeker contact met ons op.
Een product aanmaken in Magento is al even gemakkelijk als bij WooCommerce. Een van de redenen waarom we beide platformen aanraden is omdat je ze eenvoudig kan beheren. Het grote voordeel is dat je zelf snel je webshop up-to-date kan houden. Dit is handig wanneer je aanbod regelmatig wisselt.
Een product aanmaken in Magento
Ga via de Admin sidebar naar Catalog > Producten
Hier kan je rechts boven het type product kiezen dat je wil aanmaken.
De meeste gebruikte product types in Magento
Dit zijn de simple products, configurable products en bundled products
Simple product: Een item met 1 SKU. Dit product heeft geen verschillende maten of kleuren.
Configurable product: Dit is een product dat verkrijgbaar is in bijvoorbeeld verschillende maten, kleuren, … Elke optie krijgt een aparte SKU. Zo kan je stock bijhouden voor elke variatie.
Bundled product: Bij dit product kan de klant zelf accessoires/producten toevoegen en zelf een product samenstellen. Bijvoorbeeld een gsm met hoesjes en oortjes.
Vooraleer je een product aanmaakt, moet je ervoor zorgen dat er een attribute set is. De attribute set bepaalt welke velden er beschikbaar zijn en wat de klant zal zien. Lees hier meer over attributen in Magento.
Simple product aanmaken in Magento
Kies rechts boven voor Simple product
De productinformatie invullen
Enable Product
Als het product nog niet klaar is om te publiceren, kies NO
Attribute Set
Naam van de attributen set waaraan het product werd toegewezen (de velden zullen zich aanpassen aan de gekozen set)
Product Name
Naam van het product (zichtbaar op de webshop)
SKU
De unieke ‘Stock Keeping Unit’ die je aan een product geeft. Dit is een uniek nummer of code die je toewijst aan een product, de prijs, de fabrikant en de productopties te identificeren.
Price
Prijs van het product
Quantity
Aantal dat momenteel in stock is
Categories
Kies de categorie waaraan het product moet worden toegevoegd (Select). Of maak een nieuwe categorie aan (New category)
Visibility
Geeft aan waar het product te zien is in de catalogus. Bij een simpel product kies je voor Catalogus, Search.
Set product as New From
Geef de periode in wanneer het product een ‘Nieuw’ label moet krijgen of in de slider met nieuwe producten moet komen (niet verplicht).
CONTENT
In dit veld kan je de productinformatie invullen. Als je de SEO-score wil verbeteren dan gebruik je dit veld best optimaal.
Configurations
Configureerbare producten zijn producten met opties waaruit men kan kiezen zoals de kleur van een T-shirt. Je moet een simpel product aanmaken voor elke configuratie, in dit geval voor elk kleur van het T-shirt.
IMAGES & VIDEOS
Voeg een afbeelding of video toe door op het camera icoon te klikken, of sleep het bestand naar het camera icoon.
SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
Hier kan je de Meta Title (max. 70 karakters) en Meta Description (max. 160 karakters) invullen. Dit wordt dan getoond in de resultatenlijst van zoekmachines.
RELATED PRODUCTS, UP-SELLS AND CROSS-SELLS
Related: Dit zijn gerelateerde producten die getoond kunnen worden wanneer een bezoeker een product bekijkt.
Up-Sell: Dit is een alternatief product van het bekeken product, maar bijvoorbeeld duurder of van hogere kwaliteit.
Cross-Sell: Dit zijn producten die samen met het bekeken product kunnen worden gekocht.
CUSTOMIZABLE OPTIONS
Hier kan je opties toevoegen aan een bepaald product. Wanneer je meerdere producten hebt met dezelfde opties, dan kan je deze opties eenmaal invoeren en daarna importeren bij de andere producten.
Klik op Save om te bewaren.
Je kan attributen aanpassen in Magento zodat een naam naar keuze verschijnt in de front end en niet de default naam. Bovendien kan je per attribuut verschillende variaties toevoegen. Bij het aanmaken van een product in Magento kan je dan kiezen uit die variaties.
Attributen aanpassen in Magento
Ga via de Admin sidebar naar Store > Attributen > Products
Je krijgt nu een lijst met de verschillende attributen. Klik op het attribuut dat je wenst aan te passen.
Nieuwe attributen aanmaken
Je ziet rechts boven ook een button Add New Attribute staan. Via deze button kan je zelf een attribuut toevoegen.
Default Label: is de unieke naam die je geeft aan het attribuut.
Catalog input: welk type veld is het (tekst, datum, ja/nee…)
Bij Manage labels: hier kan je de vertalingen ingeven van het attribuut. Werk je met multiple select of dropdown, dan kan je hier ook de opties ingeven.
Storefront properties:
Attribuut toevoegen aan attribute set
Dit attribuut moet je nadien toevoegen aan default attribute set of een attribute set die je zelf hebt aangemaakt.
Ga naar Store > Attributes > Attribute Set. Daar zie je het nieuw aangemaakte attribuut rechts bij de unassigned attributes staan.
Je kan het attribuut dan verslepen naar de juiste locatie zodat het ook zichtbaar wordt.
Klik altijd rechtsboven op Save om alle wijzigingen te bewaren.
Breng je instagram volgers op de hoogte van je afwezigheid via een automatisch bericht.
Dat automatisch bericht, kan je zowel via Messenger (Facebook) als via Instagram laten versturen.
De voordelen:
Het enige nadeel is dat je bericht zowel voor Messenger als Instagram hetzelfde is.
Zo stel je een automatisch bericht in op Instagram
Het instellen van de automatische berichten gebeurt via Facebook. Het is dan ook noodzakelijk om je Facebookpagina en je Instagramaccount te koppelen.
Hiervoor ga je naar de instellingen van je Facebookpagina en klik je op Instagram. Daar koppel je je Instagramaccount aan je Facebook pagina. Vanaf dan kan je jouw Direct Messages van Instagram ook beantwoorden via je Facebookpagina.
Om je automatisch bericht op Instagram in te stellen, volg je de volgende stappen.
1. Ga via een browser (en dus niet via de app) naar Facebook
2. Bekijk onze video voor de volgende stappen.